Tuesday, July 11, 2017

Braškių šerbetas


Kaip nesirašo taip nesirašo. Sunkus reikalas. Todėl bandysiu nuo "ką matau - tą rašau". O matau aš dabar braškių šerbetą. Žiauriai skanus reikalas :-) (mano mažiui dabar viskas "žiauriai" - žiauriai gerai, gražu, skanu, įdomu... skauda, tiesa, irgi žiauriai). Tai va pas mus yra braškių, ne žiauriai daug, bet yra :-) ir oras kaip tik tinkamas šerbetui, todėl - bandom. Po ranka dabar H. Blumenthalo knyga vis guli, todėl bandau jo receptą. Kol kas neteko nusivilti  nei vienu jo bandytu receptu (hm, o kada kraštinį karta mane nuvylė koks nors receptas? negaliu prisiminti. Ar čia aš tampu mažiau išranki, ar tiesiog pasirenku "win - win" receptus ? :-) ) 
Šiandien žiūrėjau aš į braškės ir galvojau - na visgi aš esu kaimietė sieloje. Man patinka kai šalia namu auga uogos, vaisiai, daržovės, salotos. Patinka mūsų vištos. Taip, viską dabar galima nusipirkti, bet malonumo nueiti į daržą petražolių ar čiobrelių priskinti ir pakeliui pasislėpus po medžių pilnom saujom kišti į burną trešnės... priceless. 
Vieną  vakarą pas mažių susirinko kaimynų vaikai. Pirmu reikalu jis juos nuvedė parodyti kaip auga jo žirniai, vėliau supažindino su vištom ir ponu gaidžiu. Tik tada ėjo žaisti. :-D 
Gerai, gerai, dabar apie šerbetą. Man jis skaniausias buvo ką tik pagamintas (tik, tik iš mašinos), toks minkštasssssss, švelnus :-)




Braškių šerbetas



  • 400 g šalto vandens
  • 400 g fruktozės
  • 2 kg braškių
  • 10 g degtinės

Vandenį ir fruktozę įdėkite į puodą ir užvirkite (tik užvirkite, virti nereikia). Atvėsinkite ledinėje vonelėje. Braškės sumalkite su virtuvės kombainu ar blenderiu ir perkoškite per smulkų sietelį (tam, kad atsikratyti sėklyčių). Sumaišykite su šaltu sirupu ir degtine.
Ledų/šerbeto gaminimo mašiną įjunkite apie 20 min. prieš gaminant šerbetą tam, kad indas būtų tikrai šaltas kai į jį pilsite šerbeto mišinį. Jei jūsų ledų/šerbeto gaminimo aparatas nešaldo pats ir indas yra ką tik iš šaldiklio tai to daryti nereikia. Supilkite šerbeto mišinį ir gaminkite šerbetą. Prieš pat pabaigą, kai jau mašina sunkiai suks mišinį sustokite, išimkite indą ir su rankiniu blenderiu 10 sek. sumalkite šerbetą. Grąžinkite indą atgal ir baikite gaminti šerbetą. Įdėkite šerbetą į formas ar dėžutę ir įdėkite bent valandai į šaldiklį. Skanaus.





Įkvėpimas: Heston Blumenthal at home



No comments:

Post a Comment