Wednesday, June 21, 2017

Čirviniai blynai


Tai mano pirmi čirviniai blynai. Taip, tikrai ir aš ne juokauju. Iki šiol man pilnai pakako lietinių blynų, amerikietiškų  blynelių (gal teisingiau vadinti juos sklindžiais?) ir belgiškų vaflių. Tai mūsų savaitgalių pusryčiai :-) na, gal kartais ir vakarienė, kai mažius labai paprašo. Kai susilaužiau ranką, viskas tapo šiek  tiek sudėtingiau. Mano šeima labai man padeda, bet pradžioje aš dažnai jausdavausi beviltiškai priklausoma nuo visų. Iš ryto atsikeldavau, nueidavau į vonią, žiūrėdavau į save veidrodyje ir suprasdavau, kad negaliu  pati susišukuot ar surišti  plaukų, normaliai nusiprausti, apsirengti, padaryt savo mėgstamos kavos ar išmaišyt jogurtą su uogom... Viskas mūsų pasaulyje yra pritaikyta 2rankiams. Daug ką gali padaryti su viena, bet dažnai tam vistiek reikia kitos rankos. 
Pradėjau ieškoti mažų dalykėlių, kuriuos galėčiau visgi padaryt pati. Pati - tai labai jau drąsiai pasakyta, na, tarkim, tų dalykų, kuriuos darydama (net su pagalba) jausčiausi daranti pati :-)
Vienas iš tokiū atradimų buvo čirviniai blynai.  Tešlą man padeda užmaišyti mikseris (su juo ir su viena ranka susitvarkau) ir mažius. O keptuvė (pirkau specialiai dvigubą) greitai prikepa blynų visai šeimai. Tiesa, mano vyras juos vis vafliais vadina :-) Man jie labiau amerikietiškus pancakes primena. 
Valgyti juos aišku skaniausia ką tik iškeptus, tada jie purūs, minkštučiai, su labai plona traškia plutele. Kitą dieną juos puikiai atgaivina skrudintuvas (na, jei jų liks jums kitai dienai).




Čirviniai blynai



  • 1,5 stiklinės miltų
  • 2 a.š. kepimo miltelių
  • 1/2 a.š. druskos
  • 2 dideli kiaušiniai
  • 1,5 stiklinės kefyro
  • 50 g išlydyto sviesto
  • 1/4 stiklinės cukraus

Miltus sumaišykite su kepimo milteliais ir persijokite, įmaišykite druską.
Kiaušinius suplakite su cukrumi iki purumo, įmaišykite kefyrą ir išlydytą sviestą. Atsargiai įmaišykite sausus ingredientus. 
Įkaitinkite blynų čirvinių blynų keptuvę ir kepkite blynus. Skanaus. 

Pastaba: kartais į tešlą įdedu pusę pakelio varškės. Labai skanu.

Įkvėpimas: Food and Wine annual cookbook 2016

1 comment:

  1. Kaip sakoma, visada reikia ieškoti mažų džiaugsmų gyvenime :) O čirviniai blynai - vieni mano mėgstamiausių! Na, išskyrus amerikietiškus storuuuuosius, kurių man iškepti nelabai kol kas pavyksta, tai su šeima kartais sekmadienį einam čia - https://www.panorama.lt/parduotuves/la-crepe - būtent tų storųjų valgyti :) O čirviniai man visada primena vaikystę ir tą metalinę specialią keptuvę jiems kepti :))) tokią suuunkią, todėl mama neleisdavo apversti, kol maža buvau, tačiau leisdavo nulaužyti traškius kraštelius nuo blynų :))))

    ReplyDelete