Friday, April 6, 2018

Alternatyvi realybe ir jos gyventojai - go out of there



Aš apie ją esu girdėjus. Be to dažnai mane aplankydavo jos buvimo jausmas. Atrodo tuoj atsisuksi ir pamatysi, bet kai atsisuki, ten nieko nėra.  Tik tas jausmas, kad buvo. Tu tik gūžteli pečiais ir eini toliau. Bet ateina diena, kai atidarai namo duris, o ten ji - alternatyvi realybė. Dangus toks pat žydras ir saulė tokia pat skaisti, bet kažkas yra kitaip. Smulkmenos. Kitaip priparkuota mašina, kitoje vietoje padėti raktai, kavos kitas skonis...Tu tik šypteli, nes vis dar netiki. Atidarai kompiuterį ir prieš akys šmėkšteli facebooko puslapis - "Viskas apie maistą". Tu vis dar šypsaisi, nes skamba taip artimai. Atsidarai tą  puslapį ir randi savo blogo foto ir savo rašytus receptus.  Just like that. Žmogus juos tiesiog paėmė ir įpynė tarp savo foto ir darbų.






 



Tu užsimerki ir nori pabusti vėl. Pabusti iš ryto savo realybėje ir kad tą nesąmonė baigtųsi. Mano realybėje, žmonės atėję pas tave į namus (tavo svečiai) nepasiima visko, kas jiems tiesiog patinka (nes jiems tiesiog patinka ir to gana) ir neišsineša  pas save (atėjau, pamačiau, patikrinau ar ne prikalta su vinimi, NE? tai pasiimu sau). Mano svečiai yra geri žmonės. Jie  moka skaityt (apie tai buvo ne vieną kartą rašyta bloge)  ir žino mano požiūri į naudojimąsi kito žmogaus intelektualine nuosavybe be jo sutikimo. Jie žino kiek laiko, jėgų, pastangų bei lėšų kainuoja įrašai bloge. Todėl aš noriu pabusti, noriu atgal į savo realybe. 
Alternatyvios realybės gyventojai, jei jau jūs kažkokiu stebuklingu būdu užklydot į mano blogą, jums patiko receptas - tai pagaminkit jį patys (nusipirkit visą reikalinga įrangą, rakandus, produktus), nufotografuokit (arba pasamdykite fotografą, jei jums norisi profesionalių nuotraukų) ir tada talpinkite savo puslapyje, o kelią pas mane pamirškit. Nes pabuvus jūsų realybėje man kyla slogios mintys užrakinti savo namo duris ir dar įjungti signalizaciją. 

p.s. nereikia man tik aiškint, kad aš susireikšminusi (žinau, kad kai kam kils toks noras). Nevarkit. Aš žinau, kad aš susireikšminusi, bet aš pas save namuose, o jus svečiai, tai ir elkitės atitinkamai arba neateikit į svečius. You know, žmonės taip daro - nelanko jiems nepatinkančių namų ir žmonių. 

No comments:

Post a Comment