Tuesday, January 5, 2016

Kai nesirašo...

Prie kompiuterio guli krūva lapų ir knygų, laukia kada atsisėsiu ir surašysiu receptus, kurių jau tikrai nemažai susirinko. Bet aš juos tik pavartau ir padedu atgal. Negaliu prisiverst rašyti. Kas šiaip yra tikrai negerai, nes kuo daugiau laiko prabėga, tuo mažiau smulkmenų prisimenu ir vėliau, aprašant receptą, gali tekti nemažai krapštyti galvą "kiek aš iš tiesų dėjau to ar ano ir kiek laiko aš šitą kepiau".

Kadangi, šiomis dienomis man niekaip nesirašo, tai nusprendžiau bent jau pasigirti (girtis tai ne receptus rašyti). Ir toliau bandau Daivos Mikšiūnienės receptus, kaip sakant - kalk geležį, kol karšta. Noriu iškepti kol dar viskas šviežia (ypač atmintis). 
Pyragas turėjo būti su citrusine žele, bet šį kartą aš ją pakeičiau aviečių konfit (kitaip tariant - džemu), nes pas mane namuose ne visi mėgsta citrusinius vaisius, o vat avietės patinka ir tinka daugumai. Bet kitą kartą manau bandysiu pagaminti originalą. 
Deja bet nėra pyrago pjūvio foto... ir nespėjau ir kažkaip nesusiklostė. O labai gaila, nes pjūvis labai gražus. Apačioje yra gan purus kokosinis dakuoz, tada traškus sluoksnis, aviečių rugštelė ir švelnus kremas (irgi citrusinis, bet man jame kažkaip labai maloniai jautėsi vanilė).
Man pyragas labai patiko :-) 






Citrusinis pyragas


Sudėtis :


  • kokosinis dakuaz
  • štroizelis
  • citrusinis šantili
  • aviečių konfit
  • avietės




No comments:

Post a Comment