Wednesday, May 7, 2014

Grikių vafliai su grikių spragėsiais


Grikių vafliai man priminė Deivydą Praspaliauską. Gali pasirodyti, kad tai gan keista asociacija:D tokios jau tos moterys :) pilnos keistenybių ir, matyt, dėl to ir žavios. Ne, ne ne kiekvienas man asocijuojasi su maistu :) ir ne, maisto aš naktimis nesapnuoju :D
Deividas yra labai talentingas virtuvės šefas :) pilnas idėjų, entuziazmo, norų...pilnas gyvenimo. Teko garbės porą kartų dalyvauti jo vestuose thermomikso seminaruose "Lauro Lape". Sužavėjo jo maisto gaminimo filosofija :) o dar...dar mane sužavėjo jo gaminti žemės riešutų sviesto ledai...JERGUTĖLIAU, čia būtent tie ledai, kur valgai ir  tiesiog tirpsti iš malonumo :) net sąžinė tuo metu tylėjo (nors šiaip dažniausiai burba be perstojo). Negaliu nesišypsoti prisiminus, kad  tada Deivydas atnešė mums visa kubilą tų ledu :) net nenoriu galvoti, kaip aš tada atrodžiau iš šono :D :D oi ne, viso kubilo aš neįveikiau...berods :D 
Prie ko čia grikiai? :) per tą patį seminarą Deividas tarp tikto pasidalino grikių spragėsių idėja :) kuri mane, tiesa pasakius, užkabino ir sužavėjo. Panaudojimo ribos - tai tik jūsų vaizduotės reikalas :) 





Grikių vafliai su grikių spragėsiais




  • 2.5 a.š. sausų mielių
  • 1/4 stiklinės šilto (37 C) vandens
  • 1 v.š. rudo cukraus
  • 1 v.š. palmių cukraus
  • 1 v.š. aliejaus
  • 2 stiklinės kefyro
  • 1 1/4 stiklinė kvietinių miltų (tinkančių tortams kepti)
  • 1 stiklinė grikių miltų (aš naudojau žalių grikių miltus - thermomiksas 1 min. 10 gr.)
  • 1 a.š. druskos
  • 2 kiaušiniai
  • 1/4 a.š. sodos
  • pateikimui:
      • keletas šaukštu greitai paruošiamos grikių košės
      • mėgstama uogienė - mano, ši kartą - vyšnių


Į greitkratkį įpilkite vandenį ir įberkite mieles ir cukrų. Viską gerai suplakite. Dubenyje sumaišykite miltus ir druską. Įpilkite į dubenį su miltais kefyrą, aliejų ir mielių mišinį. Viską išmaišykite, uždenkite dubenį ir palikite kilti per naktį šaldytuve, jei norite vafliu pusryčiams , arba per dieną - jei norite vakarienei :)
Įberkite grikių košę (būtinai greito paruošimo, nes su paprasta nesigaus) į keptuvę, uždenkite dangčiu ir paspraginkite ant vidutinės ugnies. Tik stebėkite procesą, nes labai lengvai galima spragėsius sudeginti. 
Pusvalandį iki kepimo išimkite tešlą iš šaldytuvo kad ji atšiltų. Greitraktyje suplakite kiaušinius. Įmaišykite į tešlą kiaušinius ir sodą. 

Įkaitinkite vaflinę ir kepkite vaflius. Vaflius pateikite iš karto, arba įdėkite į karštą orkaitę (100 C (išjungta)),  kad neatvėstų, kol kepsite kitus. Pabarstykite vaflius grikių spragėsiais ir užpilkite uogienės. Skanaus. 






Įkvėpimas: The Wednesday chef; grikių spragėsių idėja kažkada draugiškai pasidalino Deivydas Praspaliauskas.



No comments:

Post a Comment