Monday, September 28, 2015

Vištienos ir grybų salotos

Nėra nieko geriau kaip neplanuotai, taip sakant, ekspromtu atsidurti miške. Čia tu sėdėjai su rytine kava ir melancholiškai žvelgei pro langą, o čia tu jau miške. Iš karto net nenuspręsi ar nori grybauti, ar uogauti, nes ir tas ir tas patinka, ir to ir to reikia. Iš tiesų aš tiesiog norėjau pasivaikščioti ir pravėdinti galvą. Aš mėgstu grybauti, bet pasakysiu atvirai - man nepatingai dažniausiai sekasi, palyginus su mano šeimos nariais....todėl per daug nesitikėjau. Bet šį kartą viskas buvo kitaip - grybai ten tiesiog buvo ir aš negalėjau jų nesurasti, o bruknės...bruknės tiesa pasakius mane viliojo net labiau nei baravykai (yeaaaa stupid me, I know).  



Grįžusi namo viriau bruknienę. Och, kaip aš mėgstu bruknienės kvapą... O su grybais - kita istorija, nes mano vyras nemėgsta grybų (na kaip pagrindinio patiekalo) todėl pačirškinti juos ant sviestuko ir suvalgyti - atpuolė (kaip ir grybų sriuba). Todėl dalį atidaviau mamai kad išdžiovintų žiemai, o kitą paslėpiau šaldytuve ir maždaug savaitė "turtinau" jais įvairius  patiekalus. Gavosi labai gerai, kaip ir šitos salotos. Mniam. 




Vištienos ir grybų salotos



  • 1 vištos krūtinėlė
  • keli baravykai arba raudonikiai (aš naudojau 5 vidutinio dydžio baravykus)
  • 150 g risoni arba orzo (maži makaronai, panašus į ryžius)
  • sauja petražolių
  • sauja mėtų
  • sauja salotų lapų
  • 1 obuolys
  • druska pipirai
  • aliejus kepimui
  • keletas šaukštų bruknienės 
Padažas:

  • 30 g obuolių acto
  • 50 ml aliejaus
  • 2-3 v.š. granatų sirupo
  • 1 a.š. rudo cukraus
  • 1 v.š. Biriyani prieskonių mišinio (kalendra, paprika, čili, ciberžolė, cinamonas, imbieras, svogūnas, česnakas, kmynas, kuminas, kardamonas, gvazdikas ir t.t. mišinį pirkau parduotuvėje Aliejus) 

Vištos krūtinėlę iškepkite arba išvirkite kaip jums patinka ir kaip jums patogiau. Aš vakar kepiau vištą orkaitėje su česnakais ir man tiesiog atliko krutinėlė. Supjaustykite vištieną gabaliukais ir įdėkite į dubenį. 
Grybus išplaukite ir nuvalykite, supjaustykite  stambiais gabaliukais ir iškepkite keptuvėje, paskaninkite druska. Kol grybai kepa, išvirkite makaronus. Įdėkite grybus ir makaronus į dubenį su vištiena ir sumaišykite. 
Obuolį nuskuskite ir supjaustykite plonomis juostelėmis (julienne).
Smulkiai supjaustykite petražolės ir mėtas. Supjaustykite salotų lapus. Sudėkite viską į dubenį su vištieną ir sumaišykite. 
Pagaminkite padažą - visus ingredientus sudėkite į greitkratį ir sukratykite. Užpilkite padažą ant salotų prieš pateikiant ir sumaišykite. Paragaukite ir, jei reikia, paskaninkite druską arba pipirais. Uždėkite keletą šaukštų bruknienės ant viršaus ir pateikite. Skanaus. 


No comments:

Post a Comment